• Register
  • Login
  •          

    Podcast/Internet Radio?

    Image
      Bitches, gripes, complaints... post them here

    Moderators: Omphalos, Freakzilla, ᴶᵛᵀᴬ

    Podcast/Internet Radio?

    Postby HoosierDaddy » 23 Apr 2008 00:15

    How about some real entertainment for Dune fans!?

    I'm no expert on the subject, but didn't Chigger do some Podcasts a while back? I know some web sites that do internet radio call-in shows (exactly how I have no clue, but the technology is out there).

    My vision: Freak and staff, and a cast of eager fans doing a internet radio show on the state of the Duniverse. Call ins, calls to certain individuals of interest (!) could really spice up things.

    Any interest? Preque's invited too.

    :?:
    HoosierDaddy
     

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Tyrant » 23 Apr 2008 00:57

    HoosierDaddy wrote:Any interest? Preque's invited too.

    :?:


    well of course they're invited... we could pick apart jim rome style
    Your friendly neighborhood Tyrant!!!
    User avatar
    Tyrant
     
    Posts: 381
    Joined: 08 Feb 2008 22:45
    Location: Kansas City, MO

    Postby Mr. Teg » 07 May 2008 08:39

    8)
    CHOAM
    Combine Herbert Ober Anderson Mercantile, Narf!
    Brian, Kevin & Byron Image The HLP
    User avatar
    Mr. Teg
    Moderator
     
    Posts: 699
    Joined: 11 Feb 2008 10:14
    Location: Chair

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Rakis » 27 Jun 2008 23:28

    HoosierDaddy wrote:How about some real entertainment for Dune fans!?

    I'm no expert on the subject, but didn't Chigger do some Podcasts a while back?

    :?:


    I just heard the latest from Chigger and Mr. Teg... :lol: :lol: :lol:

    I think that Radio free Arrakeen should be mandatory to listen to any new member...well, at least have a tread or something... 8)
    Image
    User avatar
    Rakis
     
    Posts: 1583
    Joined: 16 Feb 2008 00:00

    Postby SandChigger » 28 Jun 2008 20:42

    :shock:
    I have heard of only one mistake that doesn’t have an explanation for a careful reader...with an open mind. (And, no, I’m not going to tell you what it is!) —KJA

    I don't like every writer's style; for instance, I have never been able to get through Ursula LeGuin, China Mieville, or Iain Banks, all of whom are critical darlings. —KJA

    I...had written a bunch of Star Wars and X-Files books...that proved not just that I'm a hack, but that I could write in somebody else's universe... —KJA
    User avatar
    SandChigger
    KJASF Ground Zero
     
    Posts: 14487
    Joined: 08 Feb 2008 22:29
    Location: "Whatcha having, shoog? Hurry up and order now, I ain't got all day!"

    RFA back on the air... (Not that it was off!)

    Postby SandChigger » 16 Jul 2009 05:14

    No new material (YET!), but the old Imperial radio station has been cleaned up and refurbished...

    Image

    Stay tuned. ;)
    User avatar
    SandChigger
    KJASF Ground Zero
     
    Posts: 14487
    Joined: 08 Feb 2008 22:29
    Location: "Whatcha having, shoog? Hurry up and order now, I ain't got all day!"

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Tleszer » 16 Jul 2009 06:26

    Looks fancy, Chig!
    DUNE, as interpreted by a blue man with a green tushie
    User avatar
    Tleszer
     
    Posts: 2161
    Joined: 17 Feb 2008 18:02

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby SandChigger » 16 Jul 2009 13:28

    Basically just adapting free layout templates and tweaking the CSS. ;)
    User avatar
    SandChigger
    KJASF Ground Zero
     
    Posts: 14487
    Joined: 08 Feb 2008 22:29
    Location: "Whatcha having, shoog? Hurry up and order now, I ain't got all day!"

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Rakis » 16 Jul 2009 22:38

    Yeeeeeeesssssssss !!!

    Finally !!

    :happy-wavemulticolor: :handgestures-thumbupright:
    Image
    User avatar
    Rakis
     
    Posts: 1583
    Joined: 16 Feb 2008 00:00

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby SandChigger » 16 Jul 2009 23:04

    Our Number One Fan! :lol:
    User avatar
    SandChigger
    KJASF Ground Zero
     
    Posts: 14487
    Joined: 08 Feb 2008 22:29
    Location: "Whatcha having, shoog? Hurry up and order now, I ain't got all day!"

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Rakis » 16 Jul 2009 23:15

    SandChigger wrote:Our Number One Fan! :lol:


    Damn straight ! :smoke:
    Image
    User avatar
    Rakis
     
    Posts: 1583
    Joined: 16 Feb 2008 00:00

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby SandChigger » 02 Aug 2009 19:19

    Currently upgrading GarageBand and installing some other new software while waiting for Teg to get his butt up here to the RFA studio.

    Stand by, Rakis! :)
    User avatar
    SandChigger
    KJASF Ground Zero
     
    Posts: 14487
    Joined: 08 Feb 2008 22:29
    Location: "Whatcha having, shoog? Hurry up and order now, I ain't got all day!"

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby inhuien » 03 Aug 2009 05:35

    GOOD MORNING ARRAKIS.
    Image
    SandRider wrote: :tissue2:
    SandRider wrote:I MISS HIM SOOOOOO MUCH !!!!
    User avatar
    inhuien
     
    Posts: 3622
    Joined: 09 Feb 2008 05:03
    Location: right here as in not (all) there

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Rakis » 03 Aug 2009 09:20

    SandChigger wrote:Currently upgrading GarageBand and installing some other new software while waiting for Teg to get his butt up here to the RFA studio.


    For God's sakes, get in there, Teg !! :)
    Image
    User avatar
    Rakis
     
    Posts: 1583
    Joined: 16 Feb 2008 00:00

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Tleszer » 03 Aug 2009 11:01

    Do it! Do it naow!
    DUNE, as interpreted by a blue man with a green tushie
    User avatar
    Tleszer
     
    Posts: 2161
    Joined: 17 Feb 2008 18:02

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby Drunken Idaho » 17 Aug 2009 22:36

    Haha this is too good! I didn't know you made podcasts, chig...
    "The Idahos were never ordinary people."
    -Reverend Mother Superior Alma Mavis Taraza
    User avatar
    Drunken Idaho
     
    Posts: 1197
    Joined: 15 Sep 2008 23:56
    Location: Ontario, Canada

    Re: Podcast/Internet Radio?

    Postby SandChigger » 17 Aug 2009 23:08

    :P

    More than just another pret...um, well, um, another face. :lol:

    (We ended up having some technical problems with the mics this last time, so we didn't get done quite as much as we'd wanted. :( I think next time I'll try using my MacBook ... newer, faster processor than the machine we used. ;) )
    User avatar
    SandChigger
    KJASF Ground Zero
     
    Posts: 14487
    Joined: 08 Feb 2008 22:29
    Location: "Whatcha having, shoog? Hurry up and order now, I ain't got all day!"


    Return to ˱

    Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

    cron